خدمات پس از فروش درب های اتوماتیک پاسارگاد
برنامه های خدماتی شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد بسیار گسترده است و به نحوی فعالیت می کند تا به تمامي مراکز حفاظتی، مسکونی، تجاری و … خدمات مناسب با مکان خود را ارائه دهد. این شرکت با در دست داشتن محصولات متنوع در زمینه خدمات رفاهی و امنیتی متعدد توانسته است در تمامی مناطق فعالیت کند. جهت اطلاع بیشتر در بخش پروژه های شرکت پاسارگاد می توانید خدمات نصب و راه اندازی را مشاهده نمایید.
برای هر پروژه ، محصول مناسب با کاربری ارائه می شود ، هر چند شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد با به کارگیری علم و دانش روز و تجربه کافی در زمینه انواع راهبندهای الکترومکانیکال و الکترو هیدرولیک ، راهبند آکاردئونی و درب های اتوماتیک توانسته بخش بزرگی از نیازهای مشتریان عزیز را برطرف سازد.
خدمات پاسارگاد شامل موارد ذیل می گردد :
- پاسخ سریع از سوی تیم های خدماتی.
- خدمات اضطراری و بررسی سریع
- خدمات پس از فروش شامل پیشگیری از بروز خرابی های و جلوگیری از تبدیل مشکلات کوچک به اقدامات تعمیراتی بزرگ.
- آموزش دادن مشتریان و برنامه های حمایتی.
- ارائه توصیه هایی جهت افزایش طول عمر سیستم ها.
پشتیبانی شرکت درب های ریلی پاسارگاد به طور کلی به 6 بخش تقسیم می شود
- طراحی و مشاوره
- فروش تجهیزات
- عیب یابی و آنالیز فنی
- نصب و راه اندازی
- اجرا و نظارت
- پشتیبانی و نگهداری